Kirjoittamisesta - Uudistettu versio

Hei, kaikki innokkaat lukijat ja kirjoittajat!

Minun on ollut jo pidemmän aikaa tarkoitus oikolukea ja korjailla (hitusen myös laajentaa) kirjoittamisopastani. Olen ottanut huomioon kaikki kommentit ja palautteet, mitä täällä blogissa olen oppaastani saanut kiitos siis niistä! Joitain kohtia olen myös laajentanut, esimerkiksi ensimmäiseen kappaleeseen kirjoitin lisää tekstiä.

Lisäksi tein oppaastani kätevän epub-version eli e-kirjan. Jos luet opasta mieluiten puhelimella tai tabletilla, suosittelen ottamaan sen nimenomaan e-kirjana. Jos taas haluat tulostaa oppaan omaan käyttöön, siinä tapauksessa kannattaa valita pdf.

Jos haluat kirjoittamisoppaan omaksesi, laita viestiä minulle galaetha88(a)gmail.com tai jätä kommenttia. Kerrothan samalla missä muodossa haluat oppaan (pdf, wordx, epub).
Jos huomaatte mitään omituisuuksia kirjoitusvirheitä, taittovirheitä, kuvia/tekstiä väärässä paikassa kertokaa siitä alla kommenteissa tai laittakaa minulle sähköpostia, niin käyn korjaamassa.

Hyviä luku- ja kirjoittamishetkiä!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kirjoittamisesta: Asetteluohjeita 1

Kirjoittamisesta (osa 1)

Kirjoittamisesta: Asetteluohjeita 5